Wykres roczny blog rowerowy gkacper.bikestats.pl

Czwartek, 16 sierpnia 2012 Kategoria Wycieczka

Nieudany wypad do dziadków na wieś i 39 stopni gorączki

Miałem pojechać do dziadków na wieś (Chudek ok 20 km za Ostrołęką), pomóc zrobić porządek po wichurach które przeszły kilka tygodni temu. Już ruszając z domu zauważyłem wyższy puls niż zwykle, ale mimo wszystko nadal w granicach normy. Najpierw pojechałem na Tarchomin zostawić plecak u cioci która miała go zabrać ze sobą jak będzie jechać. Już wtedy zauważyłem że męczę się szybciej niż zwykle i dostaje zadyszki przy niższych prędkościach, ale wtedy myślałem że to przez plecak który mi trochę ciążył na plecach. Jednak gdy jechałem już bez plecaka, zadyszka była coraz większa oraz delikatne uczucie nudności, w szczególności pod wiatr, który i tak zbyt mocny nie był. Po ok 33 km zdecydowałam że się zawracam, bo nie podobało mi się zachowanie mojego organizmu i obawiałem się że mógłbym mieć problemy ze zrobieniem 140km. Gdy wracałem, z każdym kilometrem czułem się coraz słabiej, a utrzymywanie prędkości 27-28km/h sprawiało mi problem. Gdy dojechałem do domu i się położyłem tak chyba przez ok 30 min nie czułem się na siłach by wstać, a później się okazało że mam ok 39 stopni gorączki.