Wykres roczny blog rowerowy gkacper.bikestats.pl

Czwartek, 7 czerwca 2012 Kategoria 100-199km, Trening

Trening Serock-Nowy Dwór Maz

Prognozy pogody nie mogły się dziś zdecydować z której strony będzie wiać, więc musiałem wybrać jakąś trasę na czuja. Jak się później okazało wiatr przez większość trasy za specjalnie nie przeszkadzał, tylko w paru momentach mnie trochę spowalniał, ale za to nie mogłem liczyć na jego pomoc.
Gdzieś przed Nowym Dworem, w czasie gdy jadłem batonika, minęła mnie grupa (7-8 osób) z Ronda Babki. Jak tylko skończyłem, podczepiłem się z tyłu i parę kilometrów jechałem z nimi (prędkość rzędu 35-40 km/h) , po czym grupa zjechała w boczną uliczkę. Zaraz po zjeździe na trasę 630 dopadł mnie ok 20-30 osobowy peleton, który w czasie wyprzedzania mnie jechał ok 40-45 km/h. Podjąłem próbę podczepienia się pod nich, ale wskazanie 183 (91%) na pulsometrze ostudziło mój zapał. Pogonie za tymi peletonami zmęczyły trochę moje nogi i do końca trasy moje tempo delikatnie spadło.
W Jabłonnej z powodu Bożego Ciała musiałem zmodyfikować moją trasę i pojechać przez Chotomów i Legionowo, a potem na Marki.